Usługi

Kampanie w internecie

Jesteśmy naocznymi świadkami, jak social media przejmują powoli władzę nad dotychczasowymi środkami przekazu takimi jak telewizja, gazety czy radio. Internet wygrywa ten pojedynek, ponieważ jest najszybszy, najłatwiej tam aktualizować informacje i być na bieżąco z najnowszymi faktami.

Kampania Social Media

Kampania w Social Mediach ma swoje ogromne zalety. Między innymi to, jak szybko można ją share’ować czyli udostępniać. Łatwo jest doprowadzić do tego, żeby taką kampanie zobaczyło mnóstwo osób, a jak wiadomo im więcej osób ją zobaczy – tym więcej osób na nią zareaguje. A dokładnie o to nam chodzi. Kampania w mediach społecznościowych może okazać się tańsza niż w mediach starszego typu. To zachęca młodych twórców i rozwijające się marki czy branże do korzystania z tego typu opcji.

Jak zacząć?

Kampania w social mediach musi mieć swoich odbiorców. To znaczy jeśli nasi obserwatorzy są przyzwyczajeni do jednego typu treści, to nie możemy w naszej kampanii zaserwować im zupełnie innych poglądów, produktów, sposobu myślenia. Kampania w social media musi mieć swoich odbiorców. To znaczy jeśli nasi obserwatorzy są przyzwyczajeni do jednego typu treści to nie możemy w naszej kampanii zaserwować im zupełnie innych poglądów, produktów, sposobu myślenia. W internecie liczy się rozgłos, clickbait, piękne obrazy. Wszystko co łatwo zapada w pamięć i o czym będzie chciało mówić się innym. Dodatkowo, dobrze jest przy takiej kampanii – a zwłaszcza reklamowej – wykorzystać kolaborację. Zawsze łatwiej jest przedstawić i uzyskać chętnych z większej publiki, a nie tylko tej, która jest z nami stale.

Na co należy uważać?

Kampania w mediach społecznościowych to trudny orzech do zgryzienia, szczególnie dla początkujących twórców, marek, branż. Kampania social media ma swoje minusy. Musimy uważać jakie treści publikujemy, ponieważ tam mamy do czynienia z natychmiastowym feedbackiem, który jest publiczny. A jak wiadomo publika często idzie za tłumem. Wystarczy kilka nieprzychylnych komentarzy, aby spadła na nas w późniejszym czasie fala krytyki, która często jest zupełnie nieuzasadniona. Ludzie w internecie czują się bardzo anonimowi, czasem aż za bardzo i nie boją się publicznie obrażać innych i ich pracy.

Wybrane dla Ciebie

Czytaj więcej